מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

טיפים לחסכון בקלוריות בבישול ואפיה

  • במתכונים שכוללים אגוזים או שקדים (למשל בסלטים), כדאי להחליף, לפחות את חלקם, בפירות טריים.
  • תמיד מומלץ להחליף מוצרים עתירי שומן במוצרים דלי שומן, לדוגמה: במקום להשתמש בגבינת שמנת 30%, כדאי להשתמש בגבינת שמנת 5%.
  • במקום מיונז אפשר ורצוי להשתמש ביוגורט, או לפחות להחליף חלק מכמות.
  • העדיפו אכילה של ירקות על פני פירות. בפירות יש הרבה סוכר, ולכן הערך הקלורי שלהם גבוה מערכם הקלורי של הירקות.
  • וותרו על משקאות ממותקים, גם על מיצים טבעיים, שמכילים המון קלוריות. תמיד עדיף לשתות מים.


לטיפים נוספים מהשף של ריצ' - לחצו כאן


יש לכם שאלות אל השף או טיפים בשבילנו? כתבו אלינו ונשמח לפרסם. 

טיפים לחסכון בקלוריות בבישול ואפיה