מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

טיפים לחסכון בקלוריות בבישול ואפיה

  • העדיפו בישול באידוי, בצלייה, באפייה, במיקרוגל או על ידי הקפצה במעט שמן, במקום טיגון בשמן עמוק.
  • בעוגות בחושות ניתן להחליף 1/2 כוס שמן, 100 גרם מרגרינה או 100 גרם חמאה, בבננה אחת מעוכה היטב או בכוס רסק תפוחים ללא סוכר.
  • בתיבול לסלט החליפו רטבים עתירי שומן ומלח בחלופות טובות יותר ולא פחות טעימות. ניתן להשתמש לתיבול בחומץ, לימון, בצל, שום, עשבי תיבול ועוד.
  • על מחבת, מומלץ להשתמש בתרסיס שמן או בחמאה, ולא לשפוך שמן ישירות מהבקבוק.
  • במתכונים שכוללים סוכר, כדאי להחליף אותו בתחליפי סוכר.



לטיפים נוספים מהשף של ריצ' - לחצו כאן


יש לכם שאלות אל השף או טיפים בשבילנו? כתבו אלינו ונשמח לפרסם. 

טיפים לחסכון בקלוריות בבישול ואפיה