מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

טיפים לאפייה בריאה

  • קמח מלא בריא יותר מקמח לבן, ולכן מומלץ להשתמש בו באפייה. אם אתם לא מנוסים באפייה עם קמח מלא, תוכלו להשתמש בתערובת של קמח מלא וקמח לבן.
  • בשיבולת שועל יש סיבים תזונתיים מסיסים שחשובים לשמירה על בריאות הלב. בנוסף, שיבולת השועל עשירה בויטמינים ומינרלים חשובים. לכן, כדאי לכם לנסות לשלב אותה באפייה שלכם.
  • ניתן להחליף חלק מהסוכר בדבש. הדבש מתוק מאוד, אך בעל ערכים תזונתיים טובים יותר מסוכר רגיל.
  • על מנת להפחית בקלוריות ניתן להשתמש בממתיקים מלאכותיים במקום סוכר. אפייה זו מתאימה גם לחולי סכרת.


לטיפים נוספים מהשף של ריצ' - לחצו כאן

יש לכם שאלות אל השף או טיפים בשבילנו? כתבו אלינו ונשמח לפרסם. 

טיפים לאפייה בריאה